پاورپوینت مخاطب پژوهی و تاثیر آن در شناخت ذائقه شهروندان - فروشگاه فایلهای آموزشی

پاورپوینت مخاطب پژوهی و تاثیر آن در شناخت ذائقه شهروندان
  • شناسه : 2563
  • فرمت اصلی : ppt
  • تعداد صفحات : 64
  • حجم فایل : 2.62 مگابایت
قیمت : 30000 تومان
  • در صورت مغایرت با توضیحات
  • از طریق چت انلاین و واتساپ
  • دانلود سریع پس از خرید فایل
  • در هر زمان با چند کلیک سریع

پاورپوینت مخاطب پژوهی و تاثیر آن در شناخت ذائقه شهروندان

مخاطب پژوهی رویکردی در شناخت دقیق و برنامه ریزی جهت پی بردن به ذائقه و علایق مخاطبان جامعه هدف می باشد.شاید درنگاه اول،چنین بنظر بیاید که موضوع مخاطب پژوهی ،خاص ایستگاه های رادیوو تلویزیون می باشد ولیکن با نگاهی ازمنظرجدید می توان پی برد که اثربخشی این موضوع درحقیقت به حلقه های بعدی جامعه  وزنجیره های نیازمندی و علایق مخاطبان و مشتریان را نیز تحت الشعاع قار خواهد داد.

نگاه مخاطب پژوهی درحقیقت روش ویژه و پژوهش بین رشته ای  به ذائقه جامعه هدف می باشد .مدیرانی که از استراتژی مخاطب پژوهی استفاده می کنند.درتحلیل ذائقه جامعه هدف خویش که از همان مخاطبان می باشند ،موفق تر عمل نموده و نتیجه امر سودمندی و بهره وری سازمانی در بلند مدت خواهد بود.

 

 

۱-مخاطب پژوهی چیست

۲-تاریخچه مخاطب پژوهی

۳-شیوه های مخاطب پژوهی

۴-مخاطب پژوهی ،جامعه پژوهی و بازارپژوهی

۵-مخاطب پژوهی وشیوه های مدیریتی

۶-چارچوب منطقی

۷-نیاز به مخاطب پژوهی

۸-انواع مخاطب پژوهی

۹-مخاطب سنجی

۱۰-ارزیابی

۱۱-چگونه یک نظرسنجی را سازماندهی کنیم

۱۲-مراحل تحقیقات مخاطب پژوهی

۱۳-شناخت مخاطب

۱۴-ارتباط با مخاطبان

۱۵-انواع مخاطبان

۱۶-چالش رسانه هادرجذب مخاطبان

۱۷-پنج سنت مخاطب پژوهی

۱۸-رابطه مخاطب و رسانه

۱۹-جعبه سیاه ارتباط با مخاطبان

۲۰-ارتباط پیشرفت رسانه ها با تغییرات مخاطبان

۲۱-گاهی به رویکردهای مختلف در تقسیم بندی مخاطبان:مخاطب به مثابه یک بازار

۲۲-رویکرد ” فرهنگ سلیقه:”

۲۳-طبقه بندی براساس تجربیات اجتماعی

۲۴-تقسیم بندی براساس موقعیت های مختلف

۲۵-تفاوت در عرصه های استفاده از رسانه (عمومی و خصوصی)

۲۶-رویکرد «شیوه زندگی»

۲۷-رویکرد “قومیت”

۲۸-رویکرد”جنسیت”

۲۹-مخاطب” هواخواه:”

۳۰-تعریف مخاطب براساس کانال یا محتوا

۳۱-سنت ساختارگرا در سنجش مخاطبان

۳۲-سنت رفتارگرا: اثرات رسانه ها و استفاده های آن ها

۳۳-سنت فرهنگی و تحلیل دریافت

۳۴-نظریه انتظار – فایده

۳۵-مدل “کنش اجتماعی: ”

۳۶-تقسیم بندی مخاطبان بر مبنای تمایزمتقابل بین گرایش و هدف

۳۷-طبقه بندی مخاطبان براساس نوع روابط اجتماعی:

۳۸-طبقه بندی مخاطبان براساس کنترل مخزن اطلاعات و کنترل وقت و موضوع:

۳۹-دسته خرسندی

۴۰-دو شکل اصلی تنوع مخاطبان براساس تمایز بین ناهمگنی و همگنی

۴۱-ابعاد کیفی مخاطبان

۴۲-معانی و مفاهیم متفاوت فعالیت مخاطبان

۴۳-تقسیم بندی مخاطب برمبنای درآمد:

۴۴-مخاطب رسالت مند

۴۵-سه رویکرد در ایجاد”صمیمیت از دور” برای مخاطبان

۴۶-سه رویکرد در ایجاد”صمیمیت از دور” برای مخاطبان

۴۷-مخاطبان جدید، رسانه‌هاى جدید

۴۸-چالش‌هاى جدید

۴۹-مخاطبان در نظریه ارتباطات جمعى

۵۰-مخاطب شناسی و اطلاع رسانی در روابط عمومی

۵۱-تعریف مخاطب ازمنظری دیگر

۵۲-چرامردم مخاطب رسانه می شوند

۵۳-دسته بندی مخاطبان بر مبنای ویژگی های جمعیت شناسی

۵۴-دسته بندی مخطبان بر حسب باورها

۵۵- دسته بندی مخاطبان براساس نگرش

۵۶- دسته بندی مخاطبان براساس رفتار

۵۷-دسته بندی مخاطبان براساس دسترسی

۵۸-دسته بندی مخاطبان بر مبنای مراحل فراگرد

۵۹-دسته بندی مخاطبان براساس منابع درآمدی

۶۰-دسته بندی مخاطبان براساس استفاده از رسانه ها

۶۱-دسته بندی مخاطبان براساس موضوع و ارتباط

۶۲-دسته بندی مخاطبان براساس قومیت و استفاده از رسانه ها

۶۳-مخاطب شناسی در تبلیغات

۶۴-رسانه های جمعی و قضاوت مخاطبان

 

    قیمت : 30000 تومان

    خرید و دانلود

    • پاورپوینت مخاطب پژوهی و تاثیر آن در شناخت ذائقه شهروندان

    • شناسه محصول :2563
    • موضوع : علوم اجتماعی
    • فرمت اصلی فایل : ppt
    • تعداد صفحات : 64
    • حجم فایل: 2.62 مگابایت
برای دانلود فایل کافیه روی دکمه "خرید و دانلود" کلیک کنید تا صفحه "پیش فاکتور خرید" برای شما باز بشه و توی این صفحه مشخصات خودتون رو با دقت ثبت کنید و روی دکمه "پرداخت آنلاین" کلیک کنید و بعد از اینکه توی صفحه بانک مشخصات کارت بانکی خودتون رو ثبت کردید و پرداخت انجام شد ، صفحه دانلود فایل باز میشه و می تونید فایل مورد نظر رو همراه با فایل هدیه به راحتی دانلود کنید.
توی سایت درآمد برتر برای هر خریدار یک فایل هدیه در نظر گرفتیم که بلافاصله بعد از اولین خرید ، این فایل رو هم می تونید به راحتی دانلود کنید. لینک دانلود این فایل به همراه لینک دانلود فایل خریداری شده ، بعد از پرداخت به شما نمایش داده میشه. عنوان فایل هدیه "چطور محصولات آموزشی پرفروش بسازیم" هست که قیمتش 29000 تومنه و بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده میشه.
بله. بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین ، صفحه دانلود فایل برای شما نمایش داده میشه و می تونید اون فایل رو به راحتی دانلود کنید.
در سایت درآمد برتر چند روش پشتیبانی رو برای راحتی شما در نظر گرفتیم تا با سرعت بیشتری به پیام های شما رسیدگی کنیم. برای دریافت سریع فایل می تونید از طریق پشتیبانی آنلاین و یا از طریق شماره های 09192682620 و 09909964245 در واتساپ با ما در ارتباط باشید و ایمیل و شماره همراهی که در زمان خرید ثبت کردید رو ارسال کنید تا فایل رو برای شما بفرستیم. همچنین می تونید از فرم تماس با ما و یا از طریق تیکت در حساب کاربری خودتون این مشخصات رو برای ما ارسال کنید تا فایل رو به ایمیل شما بفرستیم.
اگه فایل با توضیحات همخوانی نداره کافیه از طریق تیکت این موضوع رو به ما اطلاع بدید. ما فایل رو بررسی میکنیم و یا فایل اصلی رو به ایمیل شما میفرستیم و یا اینکه هزینه ای که پرداخت کردید رو به حسابتون برگشت میزنیم. توضیحات کامل تر در این خصوص رو می تونید توی صفحه "راهنمای خرید و دانلود" مطالعه کنید.
برای اینکه در زمان پرداخت آنلاین به مشکل برخورد نکنید باید V P N خاموش باشه و از مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و کروم استفاده کنید. و ضمنا در صفحه "پیش فاکتور خرید" مشخصات خودتون رو به شکل صحیح وارد کنید. این موضوع رو در نوشتن ایمیل هم در نظر داشته باشید که ایمیلی که فعال هست و بهش دسترسی دارید رو بنویسید. ایمیل صحیح به این شکله daramadebartar.ir@gmail.com